piątek, 2 kwietnia 2010

Metamorfoza Olgenki

Jestem zaskoczona, że tyle osób pisze mi na blogu i priv, że się cieszy z mojego powrotu :)
Nie wiedziałam, że jeszcze o mnie pamiętacie i przywitacie mnie tak ciepło. Bardzo dziękuję :*

A teraz czas na pierwszą od kilku miesięcy metamorfozę.

Olgenka, bardzo lubię tą fryzurę, którą masz an sobie. Nie mogę się doczekać kiedy w końcu mi się odblokuje. Makijaż bardzo skromy, ale ładny. Ja też taki stworzyłam, a do tego również piękna fryzura (można by tez zostawić starą + czarna kokardka) Do tego kolczyk. Kolor włosów postanowiłam zostawić.
KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ!
PRZED--------------------------------------------------------------------->PO
Podoba mi się to połączenie bluzki i spódniczki. Do tego ciemne dodatki dobrze współgrają. Ja stworzyłam strój dla typowej nastolatki. Przydały by się jeszcze jakieś rajstopki,a l nie mogłam znaleźć xd.
KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ!
PRZED--------------------------------------------------------------------->PO

2 komentarze:

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)