poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Metamorfoza Gosi-10

1.Wróciłam dzisiaj dość wcześnie. Była piękna pogoda dlatego wyszłam z przyjaciółmi na dwór. Niestety po jakimś czasie zaczęło grzmieć i spad spory deszcz. Teraz się trochę przejaśnia, ale jeszcze kropi. Z nudów więc zrobiłam kolejną metamorfozę. Kolejną kandydatką jest Gosia-10.

Twój początkowy strój był bardzo ładny i na luzie. Ja za to ubrałam cię dość elegancko łącząc czarną sukienkę z różową koszulką. Do tego pasujący pasek i cienkie rajstopy. Butów jak zwykle nie mogłam dopasować i wzięłam pierwsze z brzegu.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO



















Nie mogłam ci dobrać fryzury, która by była jednocześnie ładna i elegancka. Myślę, że ta jest najbardziej odpowiednia. Masz mało kosmetyków, więc makijaż nie jest bardzo wydziwiony. Do tego wszystkiego brylantowe kolczyki.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ!




2. Dzisiaj każdy z okazji Lanego Poniedziałku dostanie te oto prezenty:


2 komentarze:

  1. dzięki ^^
    metamorfoza śliczna, ale niestety nie mogę zmienic medoll ani wejśc na stardoll bo gdy tylko wejdę komp mi siada

    OdpowiedzUsuń
  2. czy też mogę metamorfozę?
    Na stardoll jestem kiziol.

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)