wtorek, 27 kwietnia 2010

Metamorfoza dominiczka103

Twój strój przed metamorfozą był ładny, tylko według mnie buty trochę nie pasowały ;p
Ja miałam duży problem, nie wiedziałam w co cię ubrać cały czas mi czegoś brakowało.
W końcu coś wymyśliłam. To bardziej wiosenna stylizacja. Użyłam przewiewnej bluzki, pod nią założyłam tęczową bokserkę, pod spód białą tunikę, która wygląda jak spódniczka i błękitne japonki.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO


Makijaż miałaś bardzo mocny, ale pasował do stroju. Ja pomalowałam cię delikatniej i wiosennie. Użyłam też tej bardzo ładnej fryzury i brylantowych kolczyków ;)
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)