piątek, 2 kwietnia 2010

Metamorfoza Dean_Star

Czas na drugą metamorfozę :)

Makijaż bardzo wiosenny. Ja zmieniłam fryzurę (musisz ją trochę obniżyć, by pasowało do twarzy) i 'nałożyłam' jaśniejszy kolor. Cienie pasują do ubioru. Żadnych kolczyków i dodatków, ponieważ w stroju było ich dużo, więc razem wyglądałoby to 'ciężko'. Radziłabym ci obniżyć trochę usta ;)
KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ!
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO
Dean_Star według mnie niektóre ubrania w tym stroju do siebie nie pasują. Letnia tunika z leginsami do białych długich rękawiczek? Ja ubrałam cię w zwykłą czarną sukienkę do tego piękny żakiet (?) i pasujące do niego rajstopy. Do tego ten fajny zegarek. Miałam problem z
dobraniem butów (jak zwykle) więc pewnie ci się te nie spodobają.
KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ!
PRZED--------------------------------------------------------------------->PO

2 komentarze:

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)