piątek, 16 kwietnia 2010

Metamorfoza milapati

Zrobiłam metamorfozę ubioru wczoraj, bardzo późno i postanowiłam, że makijażem zajmę się następnego dnia. Ale był jeden problem. Przebrałaś się i wszystko pozmieniałaś xD
Więc dam metamorfozę ubioru (przed i po z wczoraj) i makijaż do nowego stroju.
Twój stój bardzo mi się podoba. W sam raz na ten okres żałoby. Ja ubrałam cię na bardziej wesołe dni :) Wykorzystałam te oryginalne rajstopy (które wystawiłaś na sprzedaż) do nich pasujący sweter, krótka spódniczka, beret DKNY, biały podkoszulek i czarne buty (nie wiem do końca czy pasują). Zrezygnowałam z bransoletek itd. ponieważ nie lubię jak lalka wygląda jak choinka.

PRZED-------------------------------------------------------------------->PO



















Makijaż. Nie mogę dać zdjęcia twojego wczorajszego, dlatego dodałam tylko ten pasujący do nowego stroju, w dodatku tylko oczów. A to dlatego, że nie mam wystarczająco dużej ilości starpunktów, by ustawić taką fryzurę jaką masz do 'stroju żałobnego', a uważam że ona pasuje najbardziej. Nie chciałam dodawać także żadnych kolczyków i łańcuszków .

1 komentarz:

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)