wtorek, 13 kwietnia 2010

Metamorfoza MissLaura-xxl

Przeprasza, że dawno nie pisałam, ale przez tą szkołę nie miałam czasu.. Dzisiaj skończyła lekcje bardzo wcześnie więc zrobiłam kolejną metamorfozę.

MissLaura-xxl twój strój nie jest trochę w moim stylu. Ja ubrałam cię bardzo elegancko. Różowa prosta sukienka, z czarnym paskiem + biały kwiatek, buty w kolorze sukienki. Do tego mała torebka i korale.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO




















Masz mało kosmetyków, więc masz tylko delikatnie pomalowane oczy na fioletowo. Do tego eleganckie kolczyki. Jakoś nie mogłam dobrać fryzury.. może być taka?
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

4 komentarze:

  1. Ja kiedyś już miałam metamorfoze u ciebie ale zglaszam się jeszcze raz.Jeśli oczywiście można.

    OdpowiedzUsuń
  2. elo:)
    ile bierzesz za metamorfoze bo też bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na stardoll to Stokrotka011

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)