wtorek, 6 kwietnia 2010

Metamorfoza jesiccastar

Dopasowany strój, na luzie. Ja ubrałam cię elegancko w czerwoną sukienkę, sweter 'w serek', komin i torbę DKNY. Przydałyby się jeszcze cienkie czarne rajstopy, bez żadnych wzorów,ale nie mogłam ich znaleźć.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO



















Masz mało kosmetyków i dodatków, więc zmieniłam tylko fryzurę i lekko makijaż.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się metamorfoza na pewno kiedyś się tak ubiorę podoba mi się także makijaż i fryzura kiedyś tak wyglądałam więc znudziło mi się trochę i9 zmieniłam fryz i makijaż :) a co do rajstop to nie mam ich nie dostałam ich jak inni za darmo :(
    pozdrawiam jesiccastar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog. ;) zgłoszę się na meamorfozę jak będę SS bodajże - sobota. ;))

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)