poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Metamorfoza MrsDeep12

Podoba mi się bardzo twój strój. Jest bardzo oryginalny i dopasowany. Ja ubrałam cię troszkę elegancko (dodają białą koszule), ale na luzie. Użyłam również 2 par rajstop, rękawiczek, krótkich jeansowych spodenek, płaszcza, 'czeszek' i kapelusika ;d
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO



















Twój makijaż pasował do stroju. Był bardzo ładny, delikatny..
Ja zmieniłam fryzurę, podkreśliłam czarną kredką oczy i nałożyłam biały cień. Na usta założyłam kolczyk ;)PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

3 komentarze:

  1. ładna,a ja też się zgłaszam

    MrsMarysia8

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę prosić o metkę na sd dominiczka103

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za metamorfoze.Fajnie,że zachowałaś mój styl ;>

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)