piątek, 1 maja 2009

UWAGA!

Postanowiłam, że zacznę robić METAMORFOZY! Zasady były by takie:
1. Zgłaszasz się pod tym postem lub piszesz mi na stardoll, że chcesz zobaczyć jakbyś wyglądała po metamorfozie.
2. Dzięki nowej opcji, nie potrzebuję twojego hasła, dlatego wejdę do twojego apartament, kliknę u góry opcję "Lalka medoll", zrobię przemianę i wyświetlę ją na blogu!
3. Nie musisz mi płacić ani wysyłać prezentów! ROBIĘ TO ZA DARMO!

Więc jeśli nie podoba ci się twój aktualny wygląd zgłoś się do mnie!
Raz na jakiś czas (2-5 dni) wybiorę wraz z moimi jurarami najładniejszą metamorfozę! Jeśli wyjdzie, że ty nam się najbardziej spodobałaś po przemianie dostaniesz nagrodę! (prezent, wpisy, komentarze...) :)

8 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa jak mnie zrobisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja chcę justnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę byś mnie odmnieniła!

    Olgenka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co chętnie bym sprawdziła jakie są inne opcje mojego wyglądu niekoniecznie zrobię sobie metamorfozę ale chce zobaczyć a nóż widelec bardzo mi się spodoba ?!?
    xXxWeronisia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. j bym chciala zobaczyc jak mnie zrobisz ^^

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)