niedziela, 3 maja 2009

WYNIKI!

Dobra koniec już z metamorfozami!
Teraz czas na wyniki!
Otóż miałam je ustalić z moim dwoma jurorami, ale jakoś nie mogłam się z nimi skontaktować, dlatego w ostatniej chwili znalazłam zastępce, a raczej zastępczynię. Jest nią Cathy....
Miałyśmy straszny dylemat, bo wszystkie metamorfozy są piękne! I wyszło, że dwie osoby zwyciężą ;D
Są nimi...
...

..
.
..
...

Maniusss
i...
...
..
.
..
...
elisia6

SERDECZNIE WAM GRATULUJĘ! Ale jak mówiłam wcześniej, że to tylko ja muszę coś zrobić w tym konkursie, a wy tylko musieliście się zgłosić, dlatego prezenty nie będą zbyt hojne ;D
Otóż waszą nagrodą jest:
-prezent kwiatek
-prezent pingwin
-wpisy gdzie się da
-ocena gdzie się da (5/5)
-przyłączenie się do waszych klubów (jeśli posiadacie)

No to wszystko, jeszcze raz GRATULUJĘ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)