niedziela, 3 maja 2009

KONKURS!

Ogłaszam konkurs na metamorfozę!
Ale tym razem wy robicie mi przeminę :P
Najładniejsza wygrywa!
Zasady:
-robisz mi metamorfozę
- robisz screna* i wysyłasz mi zdjęcie na e-maila (wrona121@gmail.com)
Nagrody:
-3 sd (jako prezent lub zakup czegoś w sb)
-pingwin+kwiatek lub 3 kwiatki (do wyboru)
-wpisy i ocena 5/5 gdzie się da
-dołączenie do waszych klubów (jeśli posiadacie)

No to do dzieła! NIE ZAPOMNIJ SIĘ ZGŁOSIĆ!
KONKURS TRWA DO 8 MAJA DO GODZINY 15:00
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak zrobić screna*
-naciśnij u góry na klawiaturze "Prt Sc Sys Rq"
- włącz painta i kliknij "wklej"
-wytnij odpowiednią część obrazka
-zapisz go na dysku


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pojawił się nowy numer magazynu... ZAPRASZAM DO CZYTANIA!

13 komentarzy:

  1. zgłaszam się
    monis123456789

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)) moja metamorfoze wklejam na moim blogu: inspirations-stardoll.blogspot.com

    // Maniusss

    OdpowiedzUsuń
  3. PS; teraz moje konto jest skradzione ale mam nadzieję że niedługo je odzyskam !

    OdpowiedzUsuń
  4. zglaszam sie ale twoją metamorfoze zamieszcze na swoim blogu kittygabrysia-stardoll.blogspot.com poniewwaz nie dziala mi e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja metamorfoza jest juz na moim blogu kittygabrysia-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się!

    wiki841

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie dominiczka103 zaraz przesle metamorfoze

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)