niedziela, 4 lipca 2010

Metamorfoza madajka

STRÓJ
Twój strój przed bardzo mi się podobał. Był bardzo oryginalny, ciekawy i dopasowany.
Starałam się otrzymać styl, no ale nie wiem czy wyszło, sama oceń. Użyłam dłuższej białej bluzki ze wzorem do tego czarne spodnie i rajstopy (razem wygląda jak leginsy xd), czarne trampki i dla ozdoby różowa kokarda, lizak i bransoletka.
PRZED-------------------------------------------------------------------------------------->PO

MAKIJAŻ
Twoja twarz przed również mi się bardzo podobała, ale jednak moim zadaniem było coś zmienić. Więc zdjęłam sztuczne rzęsy (choć to naprawdę dobrze wygląda) i nałożyłam ciemny cień. Kolczyk przeniosłam z wargi na brew, nałożyłam okulary i lekko nabłyszczyłam usta.
PRZED-------------------------------------------------------------------------------------->PO

1 komentarz:

  1. Śuper . ! <3
    straaasznie mi się podoba .
    strój i twarz . : D
    zachowałaś mój styl , i to mi się podoba . ! x D
    dziękuje : *

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)