niedziela, 4 lipca 2010

Metamorfoza Karo128

STRÓJ
Strój przed metamorfozą był ładny, skromny i elegancki ;)
Masz wiele ślicznych ubrań i nie mogłam się zdecydować w co Cię ubrać ;p
W końcu zdecydowałam się na to zestawienie. Użyłam tu dośc ciemnych ubrań, ale według mnie wyszło ładnie (choć miałam problem z butami jak zwykle ).
Użyłam do tego sukienki Amy Claire, czarnego płaszczyk ELLE, ślicznej chusty i butów old DKNY, a także tej cudnej torebki i zwykłych ciemnych rajstop.

PRZED-------------------------------------------------------------------------------------->PO

MAKIJAŻ
Twój makijaż był taki jak strój (ładny, skromny i elegancki) ;)
Ja zmieniłam fryzurę i ją pofarbowałam na brąz. Nałożyłam czarny i biały cień i takie same kolory kredek do oczu. Do tego małe perełki jako kolczyki ;)

PRZED-------------------------------------------------------------------------------------->PO

1 komentarz:

  1. Ślicznie ją ubrałaś ale fryzurę i makijaż mogłaś zostawić taki jaki był

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)