poniedziałek, 5 lipca 2010

Metamorfoza miss_candygirl

STRÓJ
Twój strój przed metamorfozą był fajny i dopasowany.Ja nie wiedziałam w co Cie ubrać. Próbowałam wielu kompozycji i chyba ta była najlepsza. Zastanawiam się tylko czy jest w Twoim stylu?
Użyłam tej niebieskie bluzki, pod spód założyłam jeszcze czarny top, niżej również czarną spódniczkę, rajstopy i buty. Całość wzbogaca mała torebka w kratkę.

PRZED------------------------------------------------------------------------------------------>PO

MAKIJAŻ
Miałaś fajną fryzurę i skromy, ale wyrazisty makijaż.
Ja zmieniłam włosy na trochę dłuższe. Pomalowałam oczy na czarno-niebiesko-biało i nałożyłam duże kolczyki.

PRZED------------------------------------------------------------------------------------------>PO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)