wtorek, 22 czerwca 2010

Metamorfoza MowieCiNaTy

Twój strój nie przypadł mi do gustu. Według mnie nie był za bardzo dopasowany.
Ja nie wiedziałam w co cię ubrać. Prawie cała szafę masz w darmówkach (nawet po kilkanaście tych samych o.o). Dlatego też moja kompozycja jest dość 'uboga'. Brakuje tu kolorów i dodatków (bransoletka czy coś). No ale w sam raz np. na zakończenie roku szkolnego ;p

PRZED-------------------------------------------------------------------->PO
Na twojej głowie dużo się działo. Mocny makijaż i dużo dodatków.
Ja zmieniłam ci fryzurę na moją ulubioną, według mnie jest cudowna, szkoda tylko że dla ss ;|
Do tego błyszczący makijaż i naszyjnik w gwiazdki, aby strój był ciekawszy.

PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

2 komentarze:

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)