poniedziałek, 10 maja 2010

Metamorfoza Maitie1996

Twój ubiór przed nie był zły, wszystko do siebie ładnie pasowało. Ja ubrałam się dość elegancko, używając przy tym mojej ulubionej spódnicy, pod nią złotej bluzki, paska i ślicznych szpilek. Przydałaby się jeszcze jakaś mała torebeczka ;)
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

Makijaż i reszta ładne. Uwielbiam tę fryzurę ale przydała by się jaśniejsza cera lub ciemniejsze włosy bo się to razem trochę zlewa. Zdjęłam sztuczne rzęsy, okulary i jedną parę kolczyków. Oczy pomalowałam na brązowo-biało.
PRZED-------------------------------------------------------------------->PO

2 komentarze:

  1. dziękuje za tą metamorfozę na pewno skorzystam
    Maitie1996 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam Blackforry

    OdpowiedzUsuń

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)