środa, 1 kwietnia 2009

CG 01.04 zostaje..
..
...
..



















GRATULUJĘ!!! Zaraz dodam głosy i ocenki. Zgłaszajcie się na jutro!

-----------------------------------------------------------------------

Jest nowy sklep z kosmetykami 'Dot'



A oto stylizacja ;)
-----------------------------------------------------------------------

Zapisz się do klubu Dove_Wonderfulaby dostac 2 darmowe rzeczy ;)

-----------------------------------------------------------------------

A ja mam jutro testy kompetencji ;(
Dla odstresowania pojechałam z przyjaciółmi na rowerach do Powsina (taki wielki las-park w Warszawie) Przejechaliśmy gdzieś w 2,5 h 23 km ;) (ładnie co?)
Ale teraz nie czuję nóg i jestem strasznie zmęczona.
Trzymajcie jutro za mnie kciuki :)
Pozdr. ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No wreszcie ktoś chce skomentować ;)